Trevligt :)

Måste säga att jag är väldigt nyfiken på vilka det är som läser min blogg... Trodde ju att det bara var min familj men det stämmer ju inte riktigt med siffrorna :)

Ja idag har det inte vart många knop här hemma... Vet inte om Stella börjar bli sjuk eller om hon bara va lite tröttare än vanligt.. Och Willy va hos Maggan, så det vart en riktig mysdag :)
Hoppas iaf att det inte är något har ju planerat att gå på öppna förskolan både tis å idag men haft opigga barn just då.. Så hoppas på bättre lycka imorgon :)

Hm sitter å mumsar nötter, Robban köpte med några wasabinötter :) va snällt!! Mums mums...


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har hittat hit ganska nyss iaf. :) :)

2012-03-15 @ 21:21:10
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja läser allt ibland å ;)

2012-03-16 @ 08:34:30
Postat av: Petra

Du blir aldrig av med mig ;D

2012-03-21 @ 03:34:58
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback