Oj vilken dag!

Lång dag har det varit! Den började 05.30... Och kl 14 var det släkt träff på visenten med god mat och en rastlös Stella som varken ville äta eller sitta i stolen! Tur att Willy och sysslingen Gunnar lekte och hade skoj iaf, så kunde jag å pappa jag Stella :)
Sen åkte alla hem till farmor för lite extra fika ifall någon inte vart mätt nog innan ;) ne det va mumsigt det med jordgubbstårta! Och tillslut när vi kom hem så var kl nästan läggdax för barnen och dom somnade ovaggat vill jag lova : D

Sen stod bakning på schemat.. Så det vart snoddas, dammsugare och två olika tårtor :) vet ju aldrig jag kanske får besök imorgon... Annars så får Robban ta med till jobbet!! Och där äts väl allt :)
Nu måste jag sova lite vill ju inte känna mig gammal imorgon!! Haha (Uch varför känns 27år just så jobbig) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback