Jobba jobba jooobaa

Japp då hade jag ett jobb då :) härlig känsla... Men allt e ju inte bara bra heller. Missförstå mig inte! Kunde inte vara gladare av att fått ett jobb... Men det skär i mammahjärtat, Willy har aldrig vart några problem han har ju sett mig jobba förut, men igår sa han att det är bara pappa som ska jobba?! Och Stella har idag vart typ arg på mig känns det som... Vet inte om hon bara var allmänt grinig men men... Hon ville ju vara hos mig men rev slog eller kramade mig så det var som att hon inte visst hur hon skulle reagera mot mig...... Skumt och kändes väldigt olustigt! Det lägger dig snart hoppas jag!

Snart e våren här!! Mina krokusar och snödroppar e såå fina :) sen börjar även dom där blåa blommorna komma upp som växer nästan som ogräs ;)

Bjuder på en busig unge <3


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha vilken söt bild på en liten maskosfrilla! :) Vart jobbar du? :)

2012-03-28 @ 20:07:20
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: lina

knut o dubbelknut, haha..



grattis till jobbet :) din chefs fru skvallrade!

2012-03-28 @ 21:05:03
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: mamma

Säg till Willy att ju mer ni jobbar desto mer pengar får ni, och kan åka till Cypern, lycka till me jobbe, puss på er

2012-04-01 @ 15:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback