Hej hopp!

Oo fredag idag :D så skönt.. Visst jag vet att jag har "tisdag hela veckan" , måndag som lördag... Visst visst! Men fredag e nice.. Haha och jag har köpt en klocka idag!! Ser helt ok ut för att kosta 99:- på ÖoB hahaha.... Men den duger för tillfället iaf, och mamma jag önskar mig ändå samma sak i födelsedags present ;) hihi... Fast kanske lägger pengarna på en symaskin istället! Har ju hittat en på Ikea som e superbillig och räcket åt det lilla jag kommer sy.

Jag å Willy har ju iaf haft en ensam dag idag eftersom syster yster var hos dagmamman.. Så vi var och köpte gardintyg med Peter pan och kapten krok på, och letade färg till målningen imorgon. Och sen vidare till Mickan Sally och Adrian!! Haft en bra dag idag vi hade även en liten "pysselstund" när hela familjen satt och måla/ritade :)

Nu när barnen snart somnat så blir det sista avsnitten av bron... Ooo spännande :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback