Fredag !

Japp fredag har det vart idag ju om någon missade det :)
Vi bor hos pappa/morfar och det går ju bra.. Utom att Stella var super duper knölig att få å sova... Hoppas på bättring imorgon :) oo vi grillade mums va gott det var!! Annars har det nog inte hänt mycket, jo vi var på stan och jag hittade jätte fin klänning åt Stella och fint linne åt mig.. Tar kort imorgon får ni se!!
Ja jag har sökt massor med jobb idag.... Måste ju redovisa på söndag, och det andra jobbet på g4 gick ju åt skogen, men men kanske inte hade vart nå för mig ändå... E ju sjukt mörkrädd och rädd för lite allt möjligt hahaha!!

Ne Uch nu måste jag sova så jag e lite pigg imorgon, nästan uppe på övertid :) natti natt!!

Kan bjuda på en busunge!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va tråkigt med jobbet, men det är som du säger mörker är inget för dig, lycka till med dom andra jobben, puss på er



2012-03-17 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback