Dukan diet

Jahapp slut på allt onyttigt, nu rullar jag snart fram!! Så idag är första dagen på "attakfasen" på dukan dieten! Hoppas verkligen att det här fungerar på min kropp nu annars vet jag inte vad jag tar mig till... För nu under min "tycka synd om mig själv period" har jag nog gott upp dom få kilon jag tappat.. :(

Så idag består min kost av;
Frukost- 2ägg
Lunch- räkor + mini keso
Middag- skinnfri kyckling

Och mellan mål om jag behöver blir nog kalkon :)

Jag var ju ner på akuten igår med Willy.. Hans hosta var hemsk för en av medicinerna var slut, så vi fick lite ny sån... Och det måste vart nått som hänt? Det var poliser där och en äldre man som kom inrusande... Vart nyfiken men det var väl säkert inget :)

Nej nu lär jag ta mig an crosstrainern, eller om jag väntar till Robban kommit hem... Det återstår att se :)

Och GRATTIS till morfar idag som fyller 79år idag, hurra hurra hurra hurra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback