-

Oj vart visst inget bloggande igår.. Måste haft fullt upp då då!! (haha eller inte)..

Igår var iaf mamma här och busade lite med ungarna, och jag bokade en kryssning med Birka paradise... Mys jag å Robban bara! Hel gratis vart den ju också eftersom jag snodde den av mamma som dom vunnit på nån båt...haha så mat och hytt vart gratis ja bussen med men vi hatar att åka den så vi tar bilen ändå :)

Sen var vi hem till pappa för den sedvanliga söndagsmiddagen.. Och det vart kinamat!! Möms!! Han orkade visst inte laga nå mat, men inte klagade vi för det...

Och idag var vi på "plång å sjung" (Willys variant på kom å sjung) och det var ju trevligt det var även några nya ansikten där som jag inte sett förut :) och Willy lekte jättebra med Ebbe!!
Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund om jag hinner innan Stella vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback