Helt slut :)

Ojoj vilken dag :)
Dagen började såklart med reprisen på BB.. Och jag kom fram till att det inte var något för barn (hahaha) Willy kunde inte förstå varför vissa saknade en heldel klädesplagg!
Sen iväg med dom till dagmamman där dom var i gymnastiksalen hela dagen idag :) och jag for iväg till infomötet för G4S, spännande och vi fick göra nått skumt kunskapstest...haha knepigt! Men ska iaf på intervju imorgonbitti :)

Och tillsist städningen, nästan träningspass det där ju haha.. Och jag tror min rygg nästan gick av, men men ska städa där igen på tor el fre.... Kul ändå att få göra något!!

Å just ja Willy sov hela natten utan att komma ner till oss!! För första gången på typ 4år tummen upp för det! Men det beror säkert på att han nu får sova i samma rum som Stella.

Ne se om det e nå på tvn :)


Kommentarer
Postat av: lina

tack :) OH! de va ju du från Öppna förskolan! haha. söta lilla stella dååå..

2012-02-28 @ 19:44:10
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du skriver igen, men vad är det för konstigt jobb du sökt med en massa tester. kram

2012-02-28 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback