va händer..?!

vad sjukt orättvist livet är, har en väldigt nära vän som hela tiden får bakslag.. Varför,varför?!
Känner mig så jävla livrädd och otillräcklig,.. jag vet ju inte vad jag ska göra eller säga får att det ska låta bra när det kommer ut.. Men jag hoppas och tror att hon i alla fall vet hur jävla mycket jag älskar henne...

Det här e verkligen våran låt.... ♥ ♥ ♥



Allt e ju så konstigt.. jag e ju inte ens nervös inför mina prov den här veckan allt e som bortblåst, så tomt..
men jag hoppas ju att det går bra ändå..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hej jag hoppas att det verkligen går bra för Elin, fick tårar i ögonen när jag lyssna på låten. Och vad det gäller dig så vet jag att du fixar detta puss på er

2011-05-15 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback