Skäll på mig ;)

Uch va dålig jag blivit på att skriva! vet inte vad som hänt :) ne jag har vart så sjukt trött på sisita tiden så jag orkar inte ta tag i saker.. men men så kan det vara ibland! Men va hände hos mig då?
hmm i helgen som va var vi på Fabians dop.. jätte fint!
på söndagen åkte vi till Elin i uppsala och hälsade på lite...annars så har jag inte gjort mycket förutom att jag e ute och åker bil så fort jag kan :D skoj skoj!!

Och idag kom ju mitt körkort!! äntligen, känns skönt att få den där plastbrickan!

Sen nått annat skoj e att Stella har börjat att sitta bra själv, super duktiga tjejen!! men att få i henne barn mat e f*n inte det lättaste inte ens gröt!! :( men jag kämpar på haha


nakenfisen  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback