Lycklig!!

Måste ju få skryta lite om vilken underbar karl jag har ♥ Han sa i går morse att han tänkt på det att min pappa vill ju åka utomlands och ville jag så tyckte han att jag skulle åka! Så så blev det nu e resan bokad och Jag Willy Pappa Och Mamma åker till Cypern den 2/9 Härligt!! Visst kommer det vara tufft att vara ifrån Stella men jag vet ju att hon har en Pappa som e helt underbar med sina barn och han klarar ju nästan bättre än jag att ta hand om dom... så nu får ju han och Stella en hel vecka att mysa på ♥ helt ensamma!

jag e ju lite värdelös, att få till det, men vill ni se vart vi åker så e det hit! :p
http://www.ving.se/cypern/ayia-napa/panthea-village?TravelFinderQuery=0%3Ad201106120%3Ad201106030%3A0%3A0%3Af0%3A0%3A0%3A1_c2_42%3A42%3Af0%3A0%3A

Ja sen har jag nått annat skoj med, jag ska på P&L men pappsen såklart :D på Torsdagen så jag kommer få se Volbeat, yeey! sen var det nog Osrkar Lindros Veronica Maggio och Mustach..hehe nice..
Helt plötsligt så vart ju livet hur kul som hellst på ytan iaf :D nu har jag ju massor att se fram emot!!

Ja ännu mer! Jag och Mammsen ska ju till västerås på mysshopping på Fredag, JAG kör..haha så det blir nya IKEA, Chili, Barnenshus, kanske Nisses.. Ja ni ser shopping! yeey!

Nej leka med iphonen till BB börjar! ;p

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad härligt det ser ut! :).

2011-05-31 @ 13:59:10
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Nämen åhh vad härligt att ha massa planer! Vad snäll han e din kille som inte har något emot att du åker :)



Förstår att livet känns roligt att leva :)Kram

2011-06-01 @ 23:03:20
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback