trött :)

Hihi va lite trött igår så var det ju bara skit på tv förutom en unge i minuten så pappa spelade in och jag somnade nog vid 20.00 sköönt!!

men det var nog tur de eftersom lillfröken vaknat hur och fått met 3!? gånger inatt...*suck* men faktist e jag ju pigg ändå :)

Men igår då va gjorde vi då.. jo jag och barnen gick ut på gården för att luckra upp lite snö så det kanske försvinner, så vi var nog ute i nästan 2 timmar och pillare runt.. så jag hann tom städa verandan lite!! toppen!
Och Willy fick rusa av sig lite! :) sen kom Linda och Fabian hit.. det va mysigt med sällis en stund :)

ÅÅ sitter och väntar på att kl slåt 07.00... så ska jag in och kolla OM jag får tillbaka nått på skatten.. hehe spännende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback