Regn snö och blötsnö!?

uch tycker inte om metrologer! nu när man börjar se ett slut på den lååånga vintern så kommer regn(bra iofs) men snö och ev blötsnö?! trisst!!

En unge i minuten sågs ju igårkväll, å vilka flashbacks jag fick! shit vad jag kände igen mig i hon som låg och sög lustgas och vred sig av smärta... jag e nöjd att jag har två nu och därmed e klar! :p
Och appropå bebis ett par vänne till oss fick en liten pojk till igår!! va glad jag vart gick runt och smålog hela kvällen..GRATTIS adde och malin! hihi har redan köpt en present..

Skönt...jag har blivit av med massa hår! och blev sjukt nöjd med dagens klippning, hade jag inte haft ångest över dubbelhakan kanske ni kunde fått en bild..hihi

nehepp nu börjar halv åtta hos mig! så natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback