Leklandet!

Japp idag vart den den "hel"dag på Leklandet i Falun, det vart verkligen skojjigt, vi kom dit vid 10 och åkte hem vid 14 så i ca 4 timmar sprang och klättrade Willy eller ja han tog ju en festis paus iaf men han satt inte! haha han e helt otrolig den ungen :)




Stella tyckte det va spännande med hoppborg :p


Willy var ju inte lika lätt att ta kort på idag.. men nått fick jag iaf :D


Adrian och Sally var också med och lekte,.. ja Mickan också hehe :p


Haha Robban hade nog lika roligt han med.. :D

Ja sen har vi inte gjort mycket, ne blir nog en lugn kväll med chipsen jag inte fick igår..haha
Men nått som e jobbigt e att jag kom på att snart börjar min intensivkurs till körkortet..känns lite panikartat! jag e ju fan redan nervös.... :/

Nej nu ska jag fortsätta med kvällens mat, Fläskfilé men hemmagjord klyftpotatis och bea.. MÖMS!


Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken trevlig dag ni verkar ha haft. :) ja jag kan försöka förklara hur man gör enga headers. tog ett bra tag innan jag lärde mig kan ja säga. :p kan skicka ett mail på facebook senare. kram!

2011-03-20 @ 20:47:24
URL: http://sjernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Det där såg ju jätteroligt ut :)

2011-03-21 @ 14:13:15
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/
Postat av: veronica

oh så härligt det där såg ut, ja har inte vetat hur de sett ut där på leklandet, nu fick lucas gärna växa på sig lite så vi kan åka dit och leka :)



2011-03-22 @ 18:52:03
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback