Ja må ja leva :p

Jiipi va skoj det är att fylla år?! eller inte? äch 26 e väl ingen ålder? haha! men heller inget speciellt att fira tycker jag. Men jag har iaf fått min platttång jag ville ha hehe det vart visst nån som jag kan ställa in värmen på beroende vilket hår jag har :D och så fick jag ju det där förra helgen, så nu i veckan har jag beställt ett jättefint armband! ska bli spännande när det kommer...hihi

Ja nog om det,..
sen har jag mensvärken from hell idag... blä! Och ångst över godiset igår... men allt går väl över..
ÅÅ igår kom ju Robban hem, så skönt! tycker ju att det är lite tråkigt att inte ha någon att prata med på kvällarna så nu e ju allt som de ska igen :) sen så fick jag ju sova inatt.....mm mmm mm

nej nu ska jag måla naglarna på Willy så han slutar tjata....hahaha


Kommentarer
Postat av: veronica

fyller du år idag? GRATTIS ISÅFALL! :D ja fyller 25 om tre veckor.. de känns väl sådär ;) haha! ett år närmare trettio ;) höhö



Tackar!

2011-03-18 @ 14:46:16
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback