hemska dag äntligen snart slut!

Uch dagen började med jordens mensvärk och migrän! jippi!men ja den gick ju över runt lunch iafså det var ju skönt det... sen har jag sjukt ont i ryggen, inte bra för ryggen att sitta på ett hårt golv hela dagarna...*suck* men vad gör man? och jag e trött trött och jätte trött... även fast jag somnade 20.00 igår hehe skönt, dock inte lika skönt att alltid vakna vid 05.30 :(

Nog med tjat!
jag tycker en sak e jätte skoj iaf! Stella har kommit på att hon kan lägga sig på sidan å jag hoppas att hon kanske vill vända sig snart... vore skoj, Willy var ju så stor så han lyckades ju inte att vända sig förrän han var 9 månader..haha men han satt ju när han var 4 månader istället :p Hon på bvc sa att han hade stor sittyta.. haha och det hade han vill jag lova!



hon tycker även att det e skoj att sparka bort "gymmet"
jaja jag vet att hon ser skoj ut i bakhuvet, hon har ju skavt bort allt hår!! hahaha

nej Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback