Fredagen avklarad :)

Japp vi har varit i kupolen och shoppat lite, vart inte så mycket men kläder fick hon iaf :)



Kunde inte låta bli den här "onepiecen" haha söt!

Sen så har jag blivit kär i barbapapa! jag vill ha allt till stella men har tyvärr inte råd :(
jag hittade ju en sängmobil som jag hade velat köpa...men ekonomin sprack haha så ingen sån!
men den här har jag köpt iaf :D


Ett hjärta som vibrerar..

Ja vad har vi mer gjort..inget tror jag,.. jo jag gick till Willys nu på kvällkvisten för att handla till en tårta jag ska göra imorgon när mamma och mormor och morfar kommer och kanske min bror, vi ska fira morfar och dom ska väl gratta mig lite i förskott eftersom dom ändå e här :) men iaf jag halkar till willys och hittar inte dom där tårtbottnarna!!!! suck! så jag kan inte göra nån tårta idag utan får stressa ihop den imorgon.. men det går ju det med..

nehe nu måste jag poppa lite popcorn till criminal minds..mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback