Dyster...

jag blir så matt på migsjälv ibland...känner mig så sjukt ensam, även om jag vet att jag inte är det...och eftersoom jag är en sån som har svårt eller ja inte kan prata känslor så är det ju inga av miina vänner som vet hur jag känner eller mår på riktigt....så jag gör ju så bara att jag inte hör av mig till nån eller orkar träffa nån när jag e så och det är väl det som inte gör saken bättre...sen e jag ju lite så att frågar nån hur jag mår så är ju alltid allt bra! :p men jag får för mig att det inte är nån som igentligen som vill veta... aja...slut babblat om det!

idag ska jag faktist kolla på melodifestivalens andra chansen...har ju inte sett ett ända så det ska bli intressant! Robban e ju i källarn och lägger klinker så då passar det bra!

Hoppas alla får en trevlig kväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback