bättre idag :)

Ja idag e jag typ frisk,.. kanske inte var magsjuk iaf det e kanske min kropp som gör uppror mot min diet.. kanske inte LCHF e nått för mig ändå det var ju typ samma sak sist jag åt såhär också....hmm så jag ska ta helgen och fundera ut någon annan diet,..nån som har tips till en tjockis??

ja... å lilla bebis kom hem till mamma imorse, så glad jag vart!!! Och hon hade ju sovit och ätit super hos Tina, vet inte hur jag ska kunna tacka henne! <3

Och Willy e ju typ sjuk...förkyld, eller ja febern kommer sakta men säkert! Men tidigare var han ut till pulkabacken med favvo Kia <3 och hade lite skoj och fick utlopp för lite energi! men eftersom han inte mådde på topp så ville han ju hem och till och med tog en riktig powernap på boben hem :)

JAA imorgon e det torsdag, och hemkommst för Robban...stackarn kommer hem till sjukstugan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback