Hej Hopp!!

*suck* va trisst att jobba,.. jag som vanligtvis älskar att jobba men det hade ju vart skoj om det fanns något mer än bensin att sälja...och sen måste ju ALLA som kommer in också ställa dom "dumma" frågorna som -"är det bara den dricka som finns?" ööö? ne vi har på lagret men den vill vi inte sälja?? hmm? va tänker vissa med?!

Haha och nu på morgonen hade jag en kund, vissa kommer ju med såå sjukt inressant info så det e inte klokt! det började med att han berättade att han bil var från -94 och jag va ju tvungen att hålla med om att den va fin...(??) Sen när han väl kom in och skulle betala sin besin så började han prata om sin första saab han hade, vilket årtal det var kommer jag inte ihåg och så sa han nått om hur några hk den hade också... och vart han och frugan åkte på semester då...*suck* hahaha....jaa sen skulle han besiktiga den 9:e också då var ju bilen tvungen att vara fin...

åå jag jobbade ju igår med, hade ju velat vart hemma och kunnat följa med till fam. mickan och sett när Willy och Sally badade..



Några fler bilder på mina sötnosar :)



På kortet på Willy så var det när vi var i axelsbo/källviken och testade hans fina fiskspö...
å Willy lilla gubben e så glad över sitt spö att han till och med drömmde om det... hahaha

Och min älskade lilla Stella vart ju hela halvåret i fredags!!! shit tiden bara rusar iväg, och jag får panik över att hon fortfarande vägrar äta mat.. vi får i henne grötfrukost men inget annat...inge välling heller... men men hon kan ju sitta...hahahafast jag hade nog vart gladare om hon ätit.. eller iaf tyckt att det smakade bra..

Ne haha va långt det inlägg det vart,
lovar att skriva lite oftare ;D
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hej Marlene! Såg att du vill ha hjälp med bloggen :P Jag är INTE duktig på det. Kan ändra färger och typsnitt kanske kanske sätta in nån bild i headern, om det inte är allt för avancerat, hehe. Har lärt mig genom att googla bara. Just nu känner jag att jag har lite mkt att göra. Men vad är det främst du vill ha hjälp med? :)

2011-06-09 @ 14:22:58
URL: http://akadandie.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 @ 19:49:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback