Golfat! :)

Idag har Willy vart på golfbanan med Farfar :) ja jag å Stella va ju också med! Gud va han tyckte de var skoj, men han såg ju lite mer ut som Happy Gilmore..e det inte filmer med Adam Sandler när han ska spela golf..hahaha

Sen har vi ju vart ute hela dagen och eftersom Willy "cyklade" till golfen så har han nu somnat på soffan, och lillfia sover visst hon med,.. undrar när hon tänkte vakna...*suck* hon kommer ju aldrig somna ikväll.. så det får nog bli soffmys med barnen ikväll så får vi väl lägga oss samtidigt allahopa! :D

Imorgon fyller Gammelmormor så vi ska ut och gratta jag å Stella, Willy kommer ju vara hos dagmamman och leka! ååå sen på Torsdag blir det ju P&L spännande!




Stella körde med lite vagnhäng istället :)


Kommentarer
Postat av: elin

tack men det börjar kännas nu att den växer och att det är så varmt ute!:)

ja jag har mått helt som vanligt, nästan så man får dåligt samvete när man berättar det för det är ju så många som mår dåligt. men nu börjar jag känna av lite foglossning så jag hoppas att det inte blir värre nu bara!

är stella helt frisk nu?

dom är så söta så både willy och stella!:)

2011-06-28 @ 16:52:24
URL: http://poppelberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback