-

Gud va skönt att jag börjar få ordning i barnens rum, vi har nämligen flyttat ner vårat sovrum till källaren så barnen kan få varsitt rum och Willys blir nog kanon fint när det blir klart så idag när jag skickar iväg willy till Maggan så drar jag å stella vidare till Per Kvadrat! skoj å köpa tapet!!

Ååå idag ska Willy och barnen ha midsommar firande, mysigt! hade vart skoj att vara med :)

Hm.. Stella har blivit jätte skum med maten! vet inte om hon börjar ledsna på ersättning, om det nu e möjligt.. men hon har ju iaf börjat att äta mera mat,.. så det e ju väldigt skönt!! Sen så ja hon sitter ju det har hon ju gjort ett tag nu men tror nog att hon ålar sig fram snart... ligger hon på mage så försöker hon allt hon kan men det går bara runt inte framåt..haha Gud tiden bara rusar, snart e ju lillskruttan 7månader!! Helt sjukt!


en annan sak.... Jag har ju självklart alltid förstått att det är svårt och jobbigt att förlora en nära vän, självklart,
men jag trodde aldrig att det skulle vara såhär...det gör ont.


Ne försöka städa lite ser ju ut som ett bombnedslag, och fönsterna ska vi inte tala om,.. ett under att man ser ut!

Kommentarer
Postat av: LinaPiraten

Min mamma tog tag i att torka sina fönster idag då det såg ut som om det alltid regnade sa hon:)



Va skoj att fixa barnens rum!

2011-06-22 @ 11:53:08
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: madeleine-

hej, fin blogg, kolla gärna min :)

kram

2011-06-22 @ 12:45:09
URL: http://madeleineovilma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är verkligen duktig, förstår inte vad du har fått din snickarglädje ifrån, inte är det från mig, vänder ju lådorna åt fel, älskar dig min älskade dotter

2011-06-23 @ 08:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback