-

känns som att det aldrig längre finns tid att skriva några rader.. Stella har ju kommit in i någon period där jag måste vara vid henne hela tiden, sitter hon på golvet en stund och jag e någon meter ifrån så går det ju iofs en stund... men sitter jag bervid så ska hon alltid hålla på att klättra upp till mig..mysigt är det ju..men hon e ju inte nöjd med att sitta hos mig ändå det ska ständigt hända nya saker annars gnäller hon...
Men jag e ju iaf glad att det går framåt med maten med stormsteg!! haha...

Och min lilla söta Willy då, nu har ju hans dagmamma semester så nu ska jag försöka hitta på saker som vi kan hitta på på dagarna också så han blir lite sysselsatt iaf..

Men iaf all energi tar ju slut så sätta sig vid datorn när barnen somnat finns inte ens...nästan så man stirrar i väggen(tvn) nån timme sen ner och mysa ner sig mellan älsklingarna ♥

Lite kort kanske?
hepp error vart det visst bara :(


ett gamalt kort då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback