Välkommen tillbaka...

Suck idag har den icke efterlängtade mensen kommit tillbaka....kul! :( så därför ska jag nog fjäska för herrn i huset och se om han kanske vill åka och köpa mig en stooor godispåse, fast jag vet att jag inte kommer äta så mycket, men då har jag ju en iaf hahaha...

Så vi har varit på 3års kalas idag så Willy e helt slut :D dom har hoppat hoppborg nästan hela tiden eller så har dom jagat varann...och så var det ju fiskedamm, de e ju alltid en hit! ååå tårta mm mm mm!

Ja jag vet att vi slutat äta kolhydrater men lär man inte unna sig ibland?? ;)

Hmm jag har även vart ner på stan och shoppat pyjamasar och nya bodys till Stella.. hon växer vill jag lova!! och spyr så det går ju åt lite kläder... men så var jag in på lindex hittade inget! hade ju helst viljat köpa en sån där flintstones body men hittade ingen och pyjamas fanns ju typ inget i 62 så hon fick blått!! :D
Men sen vart jag till HM och hittade massor så nu e lådorna fyllda igen haha!

Och imorgon fm kommer ett par vänner till oss som vi inte ser så ofta, mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback