vackra vinterväder!!

ÅÅ va det var skönt att ta en promenad! Och jag kunde till och med traska på lite till skillnad från när jag va gravid..då stod jag ju typ stilla fast benen rörde på sig! Men när jag gick hemmåt så var det inte lika skönt, fan för foglossning! sjukt ont hade jag när jag gick hem jag som trodde alla krempor man hade som gravid försvann lika fort som barnet ploppar ut...men inte! jag ska ju iaf på min återkontroll idag så jag får väl se vad hon säger....

Jag var ju som sagt till macken så jag kunde ju inte låta bli att köpa en skiva Absolute Acoustic mm vilken skiva....och jag e ju lite kass men hade jag kunnat få upp musikklipp så hade ni kunnat få höra lite juh... ne nu tycker jag att lillan borde vakna och äta lite..

Ah jag tänker iaf ta en promenad imorgon med om det e lika väder, nån som vill med? :D (som inte går såå fort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback