Uch vilken dag

Uch vilken dag det varit, allt började i natt...jag hade såå ont i magen så jag nästan trodde att jag skulle få ett till barn!! Så de började kl 01.och höll i sig till 03.00 och strax därefter vaknar Stella och vill ha lite mat och som tur e så har då magen lugnat ner sig... :) sen går jag upp vid 7 typ och kikar på lite tecknat med Willy och hon vaknar runt 8... sen brakar allt ännu mer! Hon blir inte nöjd med nått förren hon får mat en andra gång vid 11...Tur att Willy var hos dagmamman annars har väl han blivit helt knäckt :) men men , allt har ju gjort att jag varit dyngtrött heeela dagen råkade tom somna in på soffan när stella willy och robban var inne på willys rum och kastade lite boll...



Men en sak e jag glad över, Willy har sovit i sitt rum hela nätterna nu 2 dagar i rad, hur skönt som helst. Även om det är väldigt mysigt när han kommer intassande i rummet och kryper ner mellan oss :D Ne nu ska jag nog kila in i sovrummet och se om jag kan somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback