trött....

Uch idag e jag riktigt trött, jag kunde ju inte somna igår de va alla möjliga fel... kuddarna kändes inte som mina och det va ruskigt varmt i sovrummet och torr luft.. ja allt var fel!!
Så nu börjar tröttheten komma ifatt....*gäsp*

Men men jag tänkte ta mig en lång dusch eller ja så lång det går innan hela badrummet e vattenfyllt :( får väl njuta så länge de går :D

Fast först ska Robban åka iväg och hämta lite grus.. vår uppfart och gång till huset e isbana!
Men det är ju härligt att se att snön smälter bort även om jag vet att våren är väldigt långt bort..men drömma kan man ju hahaha...

ne ta mig in i duschen då så jag kan läsa färdigt min föräldrar tifning som kom på posten idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback