Trevligt sällskap <3

Oj, idag när robban kom hem så hade han "nyheten" att han sagt upp sig... kul för han men blandade känslor för mig. Jag vet ju att det är det bästa eftersom han inte trivdes/tröttnat på jobbet och bättre chans än de här kommer ju inte! Men jag och ensamhet fungerar inte... men överlever gör jag ju :)

Men detta germig mer press på att ta körkort! De e ju ganska bra i och för sig.. :) så idag har jg vart på synkoll!!
Uch vad jag såg dåligt, skämdes ju nästan haha

Och nu på kvällen så hade jag/vi besök av Min Elin och hennes Rigge, alltid mysigt när hon kikar förbi <3
Ne nu lär jag väl äta upp mina kyckling vingar (önskar det var en stoor chipspåse!) innan dom kallnar.. *suck*


elin och stella mys <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Å vad mysigt vi hade igår =) Kommer snart igen =) Puss på er!

2011-01-18 @ 08:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback