Suck

*suck* jag vill också åka på metal town i sommar.... jag kommer ihåg när jag och robban träffades så fick jag höra system of a down hade ju aldrig hört dom innan :) och jag gillade verkligen det jag hörde, så robban sa det då att skulle dom komma till sverige igen så skulle vi gå!! och dom splittades så jag tänkte ju att då får jag ju aldrig se dom ju.... och så nu(!) när inte båda kan åka då kommer dom och korn och volbeat till de där jävla Metal town... ne jag e inte alls bitter ;) haha

Jaha håret vart ljusare mer än jag trodde,.. men de trissta e ju att mina slingor har blivit mörkare..skumt, så nu lär jag ju slinga, eller jag det e ju alltid robban som slingar mitt hår!! :D så vi lär ju fixa det innan lördag. jag kom på idag att det skulle ju vara tjejparty hos Lindan i helgen..Yeehy! fast jag tänkta vara nykter men ändå skoj att träffa lite brudar och snacka lite skit!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback