Stressigt idag :)

God kväll!! Oj vilken hektisk dag, dagen började ju med att jag gick upp med stella och Willy och gav dom frukost, Stella somnar en stund och jag slumrar lite smått på soffan medans Willy gör lite av varje :D Sen tog jag och lilltösen en promenad och sen vart det ju bäckenträning "klapp på axeln" va jag var duktig ;)

Efter det kom pappa och vi åkte till borlänge för att köpa en ståbräda åt Willy så om han inte orkar gå så kan han åka en bit... men hallå 700 svenska kronor??!! hutlöst! nästan så den borde kunna köra willy av sig själv *ler* och själklart vart det ju lite annat smått också...

Hemkommen från borlänge svänger vi ner till Mickan,sally och adrian ja och robban också..för att busa lite... när vi kom hem från dom så vart det att fixa till mig försöka iaf, äta en kycklingklubba eller två och bege mig ut till Lindas partaj..där var det supermysigt, skönt att lyssna på skitsnack och inte diskutera blöjor och barn :D Men nej jag drack inget! tycker inte riktigt om mixen av bebisar och berusade människor, eftersom om jag druckit något så skulle jag ju vart onykter när jag kom hem till min bebis...icke bra :D Men vadå måste man dricka för att ha skoj? (kanske lite..) nu e jag iaf hemma och mätt efter en sallad från roma :) Möms...

Mätt och belåten säger jag nog god natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback