Sommar i sverige

Haha, va roliga dom e!! Sommar i sverige, Syster Maria Montazami är ju möjligen lite segare ändå haha, och dom där som lånat båt??! om man nu ska låna en båt kanske man borde veta hur man kör..eller har jag fel? *asg*
Och tanterna med fåglarna.. hon sktruntar i att hon får fågelbajs och kiss i håret tanten;"det går att kamma bort" sjukt! och en aning Äckligt!!

Ne nog om det! Idag har Willy & Stellas mormor vart här och myst lite...fast willy tyckte inte hennes sagoläsning va tråkig nog att somna till så jag fick rycka in hihi....Och imorgon kommer min käraste Malin hit och myser lite med mig och Stella medans Willy e hos dagmamman, längtar redan!! hon har ju liksom lämnat mig och flyttat till stockholm och det verkar ta ett tag innan hon vill flytta tillbaka :D men mitt hopp finns kvar att hon kommer tillbaka till mig..<3

Och jag som tänk mig en långpromenad imorgon.. men jag hatar när det e kallt och om vädergubbens väder stämmer så blir iaf jag hemma hela dagen imorgon :( !!

Ne nu verkar lillsnuttan somnat inne i sovrummet (det är alltid robban som lägger stella) så snart dax att gå in och somna...mmm..sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback