Pysselstund..

Eftersom Stella somnatom efter sin frukost :) så hade jag och Willy lite tråkigt så först satte vi upp en sån där väggdekor, tog ju inte speciellt lång tid så då skulle vi rita lite men de va visst inte så underhållande...
Så nu blev det sånt Play-Doh istället, alltid lika skoj :D Och de finns ju riktigt skoj färger men eftersom jag vill att Willy bara har en färg itaget (jag e tråkig jag vet) så valde han den mest färgglada VIT ?!! Men men huvudsaken han har roligt! haha

Hmm,.. jahapp lär nog ta tag i dammsugaren idag..Robban sa för några dagar sen att jag skulle ställa den i hallen men det har ju fortfarande inte blivit dammsuget? Så jag antar att han kanske ville att jag skulle :) även om han alltid brukar...haha men snart har väl Willy lekt klart med leran så då hjälper han ju gärna till!

ÅÅÅ idag kanske jag får bebismysa med annan bebis, Fabian<3 rättare sagt!! som jag längtat efter att få se han!! Även om jag vet att jag inte kommer att hålla honom så kan jag ju snuffa lite om robban håller :D  Jag har alltid varit "bebisrädd" och är det fortfarande... jag kan bara hålla mina egna, och andras när dom e några månader jag vet att de e lite skumt men så e det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback