mm mm mm..

Oh Dregen! Han ska visst vara med på tvn ikväll... synd att jag inte kan spela in så jag kan dreggla när jag vill :D hahaha..

Ne dagen blev bättre när jag vaknade till lite, så jag orkade lägga lite tid till Willy :) så jag fick han att vara utan blöja hela dagen utan att kissa i brallan!! Jag tror att han är den ända 3åring som inte e torr :( men han verkar trivas i kissiga blöjor..haha men så fort Robban kom hem så sket sig allt, han glömde nog bort allt jag tjatat om och började med hyss istället... *suck* men nya försök imorgon!

Så håller jag på att tvätta mina fåtöljer men det verkar inte vara de bästa tyget..ja kvaliten alltså, men dom e ju inte så dyra så kanske skulle kunna köpa nya!!  :P

Sen skulle jag vilja veta hur mycket ett barn kan spy utan att all mat flyger ut?!! idag har jag fått byta kläder på både henne och mig pga jätte spyer!!...men hon verkar ju glad ändå <3


Kommentarer
Postat av: sofie

elsa spydde oxå sjukt mycket så jag vet precis hur drygt det är. ändå gick hon upp flera hundra gram i veckan. mycket underligt. :) kram!

2011-01-31 @ 20:12:43
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback