mammabloggar

Sitter här och läser lite bloggar dom flesta med nyförlösta mammor :) jag älskar att läsa såna, men jag är sjukt imonerad (eller så e ju inte alla ärliga) men alla verkar ha det såå bra, alla verkar leva i en liten rosa bubbla...

jag kommer ihåg när jag fick Willy så tyckte jag nog inte att allt va speciellt rosa...började nog inte att njuta av tiden som mamma förns han va kanske 4-6 månader. Men tur e ju att nu vet jag varöfr jag blir som jag blir ibland, och vet ju att det finns "hjälp" :D

Sen är jag väldigt glad över att det inte alls känns lika nu med Stella, de var jag sjukt nervös att det skulle bli lika!
Så den här gången känns nog allt mer rofyllt och lugnt, även om det blir lite väl mycket ibland då när Willy inte är hos dagmamman... eftersom han är ju lite väl rastlös ibland :D

Oj oj jag läste en förlossningsberättelse idag, shit va berörd jag blev..lika som när en vän till mig berättade lite snabbt om sin, jag hade ju rysningar hela dagen efter...jag kan inte bli mer än imponerad av dom flickorna :)


oj hon ser ut att undra vad jag håller på med *asg*

Kommentarer
Postat av: lina

nej. hon sa bara att hon inte ville ha han hos sej för hon skulle vidare o visste inte om dom andra var allergiska :p

2011-01-17 @ 13:15:27
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: sofie

vilken söt body lilltösen har på sig. :p kul att du börjat blogga så man vet lite vad som händer borta hos er. :) kram kram

2011-01-18 @ 10:09:57
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback