hemska dag....

oj oj oj va kul det kan vara med trötta trotsiga barn eller ja iaf ett ;) jag har vait såå trött hela dagen så jag inte ens tog mig ut och gå idag! så på det så har Willy haft en toppen dag,.. eller inte, shit alltså lyssna va e det egentligen? kan en 3åring de? hoppas han är min mysiga pojk imorgon när det bara e han jag och stella! Ja och på tal om stella hon har ju kanske inte heller haft en av hennes bästa dagar idag, spyr spyr och ska ha mat.. och ev somna en liten stund....*suck* skönt att denna dag även har ett slut ;D 

Men vi har fikat hos "tant tina" och farfar, och ätit supergod korvstroganoff m sallad hos pappsen...så lite skoj har vi haft idag med :)

Så nu blir det läggdags om stella vill sluta skrika och somna för natten någon gång....så jag orkar ut imorgon på en lång promenix och hoppas ju självklart på att jag blir utvilad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback