God morgon!

Den här natten har varit som alla andra, Stella somnar i vaggan vid 21.00
vaknar mellan 03 - 04 och e lite hungrig :) somnar och vaknar vid 07-08 och
vill äta igen! helt okej antar jag för att vara snart 7v.....

åå gårdangens solsidan va ju helt okej, men time out, hallå det finns ju inget roligare
de vart ju nästan att jag somnade med ett leende på läpparna! *asg* haha

snart ska jag eller jag har ju lite tur ibland när min pappa kommer och fikar på
morgonkvisten såhär så tar han med Willy till Maggan (dagmamman).. och så blir det idag! :D
sköönt jag vart inte såå sugen att packa ihop alla tre för att gå dit, okej det tar max 5 minuter men ändå!
;)

Sen ska jag å min Stella mysa lite och jag ska försöka mig på Zumba! jag måste ju
börja med nått... så det händer lite kan ju inte se ut såhär hela livet...
och jag blir ju alldeles tokig av de här med att ta bort ALLA kolhydrater, men va
gör man inte :) hehe

en bild på min Rocka willy...


Kommentarer
Postat av: suzanna Eklund

Vilken hårdrockare, han blir nog lik sin pappa. puss

2011-01-23 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback