gäsp!

mmm vad jag har myst med Malin idag, alltid skoj med lite skitsnack! Sen åkte vi även och hälsade på Linda med bebis också riktigt skoj :D så ja jag har nog haft en väldigt bra dag idag!!


Fabian <3                                                     Willy & Malin leker i kojan haha

Och stella fick lite nya kläder också och lite strumpor av mormor, välbehövligt... de e ju liksom inte de roligaste att köpa så jag iaf glömmer alltid sånt ;)

Uch jag e såå trött att jag orkar knappt tänka..men Jag och stella har iaf haft en mysdag mid mina flickor och morgondagen måste jag ta en promenad till macken.. jag har ju lovat nu :) Så det får bli "björnf*****" på och trampa dit haha

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback