fredagsmys <3

Så där jah nu var det färdig plockat och så har jag även hunnit rensa i skåp... jag e ju mästare på att proppa skåp och lådor med skit :) men nu e det fint! Så nu kan ju hela familjen (när pojkarna kommit hem) mysa resten av dagen... Nu blir det Fredagsmys för hela slanten!!! Jag har ju också vart in och hyrt filmer på macken "I rymden finns inga känslor" och "Death at a funeral" så det här kan ju bli en riktigt komisk kväll! hoppas iaf. Och jag har ju chips hemma men jag vet inte ännu om jag ska unna mig något, ska ju liksom på party imorgon och då kanske det slinker ner något onyttigt... vem vet ;D

Trevlig helg!!


Fredasmyset fulländat..hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback