...

3 ombyten och 1 timmes skrik senare så har äntligen lillskrutt somnat! Så nu sitter jag och Willy under min snug-rug och myser å ser på svärdet i sten... Jag nämligen älskar Disney filmer, kanske inte dom nyaste men många utav dom :D

Måste ju bara säga det att jag tycker att det är så skoj att Stella har börjat ta tag i saker,
så nu när vi lyfter upp henne så har hon nästan jämt tagit tag i något så de söljer med upp hihi så skoj!

yes!, nu vet kag att jag e läkt efter min förlossning...tjoho! men jag har ju som vanligt glömt att ringa Mvc och bokat in någon tid... måste ju få tillbaka min spiral!! För nu e det slut på barnafödande! :D Synd bara att men inte kunde välja bort mensen istället, det hade ju vart kalas! Och ne jag kan inte använda prev-medel med hormoner i som gör att mensen upphör..


en arg Stella och Willy som hade tröttnat han tyckte hon kunde vara lite tyst ..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback