äntligen :)

Skönt nu har robban kommit hem så äntligen liten stund för mig själv ;) så snart ska jag nog färga håret lite och se om jag får det någon nyans ljusare igen.. sist såg jag nästan ingen skillnad så de skadar ju inte att pröva igen.. Jag har pratat med mamma idag iaf ang min körabilkurs :) jag lär ju lixom ficka barnvakt de hadlar ju ändå om två veckor så det är ju inte superlätt! men en vecka kunde hon iaf :D

Oj det ända vi har gjort idag e nog att jag och Willy badat Stella den lilla lortgrisen eller kräkan även kallad..shit va mycket hon spyr :( sen så vet jag inte men varje morgon när hon får sina D-droppar så spyr hon? Skumt så jag vet ju inte om hon får i sig det hon ska....

Ja det vart ju lite kalasande i helgen som var, 3åring i lördags och en 24åring i söndags som inte var direkt inplanerad så de vart ju matfusk igår med.. inte bra inte bra, men alla som ätit av Kias smörgårtårta skulle förstå oss.. man tackar inte nej till en sån hahaha!! men jag hade ju tvyärr glömt kameran annars så hade ni kunnat sett när Willy boade in sig i Jimpas garderob *asg*

Men ni kan ju få se mina ögonstenar ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback