Zzz..

Jaha Stella verkar sova skönt i vagnen.. :D så vad ska jag göra då? träna bäckenet kanske jag har ju slarvat med det nu några dagar och det känns...:(

Idag kommer mammsen hit vi ska prata lite om vad och vem som ska köpa vad till på lördag.. va ska ha frosseri i skaldjur!!! MUMS!! det ska bli så sjukt gott.. det e som godis för mig :) Men eftersom mamma inte ville ha krabba så får vi väl se vad vi hittar på.. men hummer och räkor borde vi väl ha iaf..hihi och goda såser..mm ostar, oj börjar nog dreggla snart haha

Ja... Hm, en fundering jag har...Willy har ju varit torr nu iaf en hel vecka.. ja vet inte lång tid men det går ju bra iaf...men hur får man barn torra på natten? Jag hade ju inte tänkt att börja med de nu, men ändå...kommer det också av sigsjälv?

Hm en sak som jag tycker e triss.. det är när man vill ha lösenord på sin blogg.. jag förstår ju att man kanske vill kunna skriva vad som hellst och veta vilka som läser, men jag tycker bara det e trisst... hittade en blogg idag som jag skulle vilja läsa men hon hade ju lösen på sin.. *suck* tycker ju att det e såå skoj att läsa..hihi

Nehe göra något vettigt kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback