Vilken dag!

Shit nu mår jag bättre, jag som skulle gått broarna runt idag,.. men jag vägrade de imorse när jag va upp med Stella och såg all tung snö som hoppat ner från himlen! Sen fick jag jordens illamående...Uch men det gick ju över, och jag hoppas att det inte kommer tillbaka imorgon :)

Men vi har iaf vart ner till Sally och Adrian och Mickan förstås! haha jag tycker adrian e såå söt när han snubblar runt och ropar efter ally och illy....hihi

Jaha onsdag imorgon...sista dagen för Willy hos Maggan för den här veckan..får väl se om jag kan hitta på något skoj vi kan göra, hm vi kommer väl på något antar jag väl :D
Nej hämta lite pepis max och kolla klart på sommar i sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback