Trevligt besök :)

Idag har Linda med hela barnskaran vart här :) Josefina och Alexandra och Hugo här superkul!! Fina såg jag mycke när hon var liten likaså med Alexandra..men Hugo hade jag aldrig träffat..och det var skoj att se att det även finns lugna 3åringar haha man märkte knappt att han var här!
Jag fick iaf ett kort taget på Lindas flickor med min lillflicka!



Haha jag kikade lite på Dirty Dancing, man blir ju lite pirrig i hela kroppen bara man ser den :p
Men jaja... vi har precis ätit tacos på LCHF vis :) super gott.. det roligaste var ju att mina salladsblad hette Cosmopolitan!! haha man vart ju nästan sugen på en riktig sådan! Yummi....


Min lchf taco

Nej nu blir det filmmys om vi nu hittar en film *asg*
men mys blir det iaf..hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback