stan gjord :)

så då var man hemma igen, jag och mammsen hade lite mys på stan <3
här e allt jag shoppade :)

3par strumpbyxor, 3pack strumpr, 1mössa(fick av mormor) och 2 dreggel(ena av mormor)
och till Willy vart det 2mjukis och 3pack kallingar :)



Och willys fleecetröjan tog han direkt :)



och Stella i sin fina mössa och dreggellapp ;)




Jag gjorde ju jätte fynd på lindex!! Willys fleece 75:- och Stellas båda rosa strumpbyxor 20:-/st..
alltid skoj när man hittar en rea med saker man behöver.. :D
Ja! sen var jag in på en affär och kollade lite på vad Robbans 30års present ev. skulle kosta... och hittade jorden snyggaste herrklocka, men den va lite för dyr för min ekonomi, men hade jag haft pengarna så skulle jag köpt den direkt åt Robban eller om jag hade haft den själv kanske...
Nu kikar vi på toy story 3 med Willy sen blir det Grown ups och Kärlek i New York..tror jag den hette :)
och kanske lite good mat för en gång skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback