Spännande!?

Jahapp gå och lägga sig kanske för att se det "nya livet" börja...för imorgon bär det ju av för robban till stor stan för att jobba... men mammsen kommer och myser med oss imorgon, hon e hemma och sjukskriven för det e lite saker som spökar...hoppas det blir bättre snart bara, men bra för mig som får lite sällis :)

Och nu på kvällen har vi bytt säng åt Stella, hon verkade inte tycka att vaggan var stor nog :) hon låg och sparkade i sidorna hela tiden så nu har hon fått spjälsängen..

Uch Solsidan...e ju bra skoj men jag tror inte jag klarar av att se det längre, jag blir så irriterad på Ove! haha tycker nästan inte ens att det e skojutan bara störande haha.. Men Time out! åå shit det e ju så sjukt skoj...önskar det gick varje dag så jag kunde få ett gott skratt på kvällarna :D haha

:) när vi var hos Mickan idag så tjuvvägde jag mig lite...hoppas det stämmer, eller så har dom en glädjevåg! Men det återstår att se när jag har vägning den 3/3 :)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: mickan

Det är ju tur någon går ner på den där vågen iaf, så du kan vara glad :-) ni glömde lite grejer här idag.

2011-02-20 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback