sova sova sova,,,

Mmm mm mm, vad jag sovit och jag ligger fortfarande i sängen!! :D nice! Robban har vart upp där på morgonkulan och sen på morgonen med stella och willy....men natten som kommer blir ju min som vanligt men ändå, det här lever man ju länge på :) iaf till nästa helg.. hahaha

Jag var på tjejmiddag igår, hur mysigt som hellst! och ikväll blir jag och stella solo :) om inte Elin och kanske linda kommer...tjejkväll! Great! massa skitsnack, alltid trevligt ;D Robban ska ju på 30+30 års kalas ikväll, jag var ju också bjudn men ville ju inte lämna bort Stella när hon fortfarande e så liten...och *** om Robban e full när han kommer hem :) då blir det källarn hahaha! Tycker inte att bebisar och berusade folk hör ihop!

Jahapp måste nog gå upp snart kommer ju Stella och Willys gammelmormor och hälsar på från stockholm ;D och har tagit med sashimi till mig!!!! MUMS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin hon är, nya tillskottet :)



Sv; hah det gör inget. Vi använder aldrig hjälmen på helgerna endå. Visste inte att du hade blogg, så när jag visa Emmy bilder på Willy så börja hon gapa "illy, illy".. haha :)

2011-02-05 @ 13:25:13
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback