Rosor <3

ÅÅ fick rosor av Robban igår när han kom hem...


Jag hade inte väntat mig något alls..Men älskar ju att få blommor -Tack Älskling,Puss :*

Ja jag var ju på handledarkurs igår...*gäsp* uch den skulle hålla på 3½ timme!!! och jag tänkte ju att vi blir nog klar tidigare...hm eller hur!! ne kvart över 9 på kvällen/natten va vi mer eller mindre klara, han hann ju inte med allt men jag och pappa och några till ville verkligen gå så han slutade ju ändå som tur va :)
Men nu e det gjort så snart e jag ute på vägarna...se upp!! hihi

Idag är Willy hos Maggan coh jag å skruttlisa e hemma...och räknar ner nu e det ju Robbans sista vecka på G-vallen sen bär det av till Stockholm på måndag...hur jag nu ska klara mig återstår att se...men jag hoppas att jag vänjer mig, jag har sjukt svårt att sova själv och har ALLTID haft det....nej nu ska jag nog försöka hitta något att stoppa i mig :)

Kommentarer
Postat av: Lina

H&M :) jag köpte 62. finns bara 50 o 56 kvar..

2011-02-15 @ 20:50:52
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; ahah ja det blir ju så automatiskt att man klär dom som en själv, man köper ju kläder efter sin egen smak, inte efter vad andra tycker skulle passa bäst.



Hur ofta är Willy hos Maggan nuförtin? Vad duktig du är som grejar med körkort & tar hand om två barn. Skulle ju ta mitt körkort förra våren när jag fortfarande var mammaledig. MEN, Transportstyrelsen tog 9 månader på sig att godkänna min ansökan om lämp till att övningsköra så jag la allt på hyllan. Hoppas jag orkar ta upp det snart igen. När det är så här jäkla kallt ute så vill man ju inte ta vagnen & dra runt på sin unge om man ska nånstans. Jag önskar dig lycka till med allt iaf :)

2011-02-15 @ 21:01:41
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; ja dom slarva bort min ansökan. Tror jag ringde 5 ggr. Tillslut gav jag upp. Min gubbe har alltid jobbat borta mån-tors, men har lysckas klara mig endå. Jag kommer nog också välja intensivkurs sen när det väl är dags igen. Annars kommer det nog bli ganska utdraget & så tillslut hinner jag tröttna så får jag inte kortet lik förbannat. Vart tänkte du göra din kurs?

2011-02-15 @ 22:16:15
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback