pistage och "fönstershopping"

Mmm äter lite pistage nötter och kikar lite på nätet, jag har hittat jordens sötaste snutte, men Stella har ju några så jag vet inte om hon behöver en till...



såå sjukt söt...hahaha måste erkänna att jag har börjat "älska" barbapapa...konstigt nog..

Jaja idag har mamma vart här och hållt mig sällskap hela dagen :) men hon fick ju inte träffa Willy så mycket som hon ka¨nske velat... han toksomnade i soffan framför Toy Storyefter att vi ätit middag...så han somnade kl17 idag..haha vi får väl se när han vaknar imorgon bitti...Och Stella har ju nästan vait vaken hela dagen känns det som,så hon va jätte svår att få somna nu ikväll...hon var antagligen övertrött stackarn...så jag hoppas hoppas att hon sover bättre inatt än vad hon gjorde natten till idag..

ne nu ska jag fortsätta lossas shoppa *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback