Oj vilken dag!!

Ja oj vilken dag! Det började med att jag låg och myste i sängen och kikade lite på nyhetsmorgon..eller jag blundade nog kanske mest, men mysigt va det :) men då ringer Linda Och frågar om vi ska med Henne Tomas och Anton till Busborgen?! och självklart gör vi väl det!! så det var bara att skynda sig att göra hela familjen iordning och dra iväg dit!! Och det var ju hur skoj som helst, Så stort tack till Linda som tänkte på oss imorse!! :D

Sen efter det så bar det hem till Pappsen som vanligt, men idag vart det fin middag mmmm oxfilé sitter ju aldrig fel måste jag säga!! Supergott! Sen nu då blir det ju mys eftersom Robban drar ju imorgonbitti igen då :( men det verkar ju funka bra iaf efter att det gått en vecka hahaha... men det här ska väl funka tycker jag.

Nej nu blir det hemska solsidan, men sen e det ju självklart Time Out :D Yeey


:) Willy påvägen hem från Busborgen!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha 1-1 efter elsas julklapp då. ;) vad kul att han gillade den. :)

2011-02-28 @ 13:57:10
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback