oj vad lillan sover

Oj vad lillan sover.. honva ju så ledsen/arg så hon ficksig ett rejält mål mat och slocknade i sin säng :) och sover än!

Åå idag kommer Robban hem så nu har vi helg! JAA.. veckan har faktist gått fort och bättre än vad jag trodde..men det är ju bara början, så jag lär ju vänja mig :p ...jag satt ute på extrafilm igår och gjorde ett collage åt R med barnen på :) hoppas det kommer uppsattas! det blev ju fint iaf!

Ja..jag e fortfarande super trött även fast jag hade en toppen natt.. hon fick mat vid 19.30 sen vaknade hon och fick mat vid typ 02-03 tiden somnade om och sen vaknade hon vid 7 tiden!!
Ne måste gå och titta till lillskruttan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback